Direktlänk till inlägg 19 september 2012

When we stand togheter

Av Frida Fors - 19 september 2012 22:52

Har vart fullt ös på mig både igår & idag!

Igår var det tvättstugan som gällde, 8 tvättar blev det(!!)
Sen städade jag lägenheten riktigt ordentligen, så nu är den fin! :)


& idag har jag rännt på stan med mamma en snabbis och köpt en pjyamas tills vi åker till Ullared

och hämtat ut hennes symaskin, sen har jag rensat garderoben så jag får plats med alla kläder

jag kommer köpa på ullared, sen har även Michaela vart hit och haft partylite visning..

Jätte fina saker, köpte 5 paket ljus i olika dofter och sen 3 ljuslyktor, sen köpte mormor en

jättefin ljuslykta åt mig i julklapp, ska visa bilder bara jag får hem allt, men det lär ta

1-3 veckor iallfall.. perfekt med massa fina ljus-saker nu när hösten och vintern kommer!


Imorgon ska jag inte göra nått speciellt, ska hämta Manfred på dagis om mamma ska jobba

eller om hon fortfarande ligger i feber, men det visar sig, annars blir det en lugn dag!


  


 


Nellie fick även ett riktigt vintertäcke i helgen när vi var till sundsvall!

Kosta nästan 600:- men hellre det än att hon ska frysa & jag köper hellre ett

riktigt än femtielva halv-braá & Hurtta är ett riktigt bra märke, hon har ju ett halsband

där ifrån också, och den reflexen är grym, syns på hur långt håll som helst!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Fors - 11 november 2012 18:33

FLYTTAR TILLBAKA!!! forsfridah.blogg.se

Av Frida Fors - 25 oktober 2012 16:37

Hallåhallå! Nu var det sådär läänge sen jag skrev igen, & funderar på att byta tillbaka till blogg.se igen(?) gud krånglig jag är, men blogg.se känns endå mer personlig med designerna osv.. lättare att göra fin & för att jag ska ha nå sug att blo...

Av Frida Fors - 13 oktober 2012 15:59

Precis hämtat hem min andra prinsessa!

Av Frida Fors - 10 oktober 2012 22:06


Min fina vän och kusin! Om du visste hur stolt jag är över dig, hur du klarar att vara så fruktansvärt stark trots all den här skiten du får utstå just nu, du är en sån otroligt fin människa som inte värd det här! Du har så många fina och ...

Av Frida Fors - 10 oktober 2012 11:41


   Hej hopp! Sitter här och funderar på vart jag lagt min mobil laddare, blir galen, har bara 7% kvar :( Och kan inte vara utan telefon ikväll, det går inte hah! Men iaf, igår var det hundkurs igen, nellie är så duktig dock har hon blivit...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards